Recrutarea Online în Moldova
Volumul total al pieţei de recrutare onlineîn anul 2009 a constituit estimativ puţin mai mult de 500 mii de lei sau circa 50 mii de dolari, nu mai mult. Acest segment înregistrează creşteri anuale de 28-30 la sută, adică destul de mult.
Anume acest lucru ar putea atrage noi participanţi pe piaţa recrutării online din Moldova, consideră Andrei Vloşcinschii, proprietarul site-urilor care oferă informaţii privind angajarea în câmpul muncii www.rabota.md şi www.moldovajob.md. Fără a ţine cont de influenţa crizei (efectele căreea sunt greu de prognozat), o asemenea creştere anuală se va menţine cel puţin 3 ani, după care va urma o scădere treptată şi piaţa se va stabiliza şi definitiva.
Сât de profitabilă este această afacere?
— (A.V.) Afacere? Mai degrabă, o afacere foarte mică. Multă lume mă întreabă cât câştigă site-ul www.rabota.md? Acum, având datele privind ultimii doi ani vă pot răspunde sincer şi chiar vă pot oferi dinamica creşterii anuale. Astfel, în anul 2008 suma totală a încasărilor pentru serviciile site-ului a constituit 168 mii de lei, iar in anul 2009 – 233 mii de lei. Specificul activităţii în Internet constă în aceea că profitul constituie 80-85 la sută. Restul de 15-20 la sută acoperă deservirea tehnică, salariile colaboratorilor şi cheltuielile curente. De menţionat, că ofertele cu plată constituie 90 la sută din venit. Afacerea înregistrează o creştere de 28-30 la sută anual. E convenabil sau nu, poate calcula fiecare.
Cine alcătuieşte auditoriul site-ului?
— (А.V.) În mare parte auditoriul este compus din cei care se află în căutarea unui loc de muncă, managerii de treaptă medie şi superioară, diferiţi specialişti. Cota persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă atinge 85 la sută, dintre care 80 la sută sunt specialişti angajaţi, dar care sunt dispuşi să examineze oferte noi. Printre angajatorii direcţi pot fi menţionaţi managerii superiori şi directorii companiilor şi organizaţiilor, cota acestora cifrîndu-se la 13 la sută. Cota agenţiilor de recrutare a cadrelor nu depăşeşte 1,5-2 la sută din auditoriul total al site-ului.
Câţi vizitatori aveţi într-o zi, o săptămână sau o lună?
— (А.V.) În zilele de lucru, în mediu, avem 3900-4000 de vizitatori unici, într-o săptămână se adună circa 14 000 – 15 000, iar într-o lună – peste 45 mii de vizitatori unici.
Care categorii se bucură de cea mai mare atenţie din partea publicului?
— (А.V.) Voi enumera în ordine descrescătoare cele mai populare 5 categorii în anul 2009 atât printre angajatori, cât şi printre cei care caută un loc de muncă. Astfel, printre solicitanţii unui loc de muncă cele mai populare categorii sunt: „Contabilitate, bănci, economişti”, „Şoferi”, „Comerţ”, „Manageri”, „Lucru în oficiu”. Pe poziţia a şasea se situează categoria „Specialişti IT, Internet”. De menţionat, că rubrica „Lucru la domiciliu” continuă să rămână una din cele mai solicitate, chair dacă în prezent acolo sunt foarte puţine oferte demne şi oneste. Cât priveşte patronii, aceştea se interesează, în primul rând, de următoarele categorii: „Comerţ”, „Specialişti IT, Internet”, „Marketing, publicitate, PR”, „Manageri”, „Contabilitate, bănci, economişti”. După cum se poate observa, unele interese coincid, însă faptul ca categoria „Specialişti IT, Internet” ocupă locul doi în topul preferinţelor patronilor spune multe şi ar putea ajuta în alegerea profesiei absolvenţii scolilor şi liceilor. La polul opus al popularităţii pentru angajatori se situează profesiile din sectorul agrar, cât de straniu nu ar părea pentru o ţară agrară.
Sunt categorii care îndelung nu sunt completate cu locuri vacante?
— (А.V.)Bineînţeles. Este vorba de rubricile „Agricultură”, „Cultură şi artă”, „lucru la domiciliu”.
Cum este verificată veridicitatea informaţiei înainte de a fi publicată pe site?
— (А.V.) Depinde ce se are în vedere prin veridicitate. Toată informaţia trece prin moderator care de la primul cuvânt poate aprecia calitatea anunţului. Sunt excluse ofertele suspecte, spamul, marketingul prin reţea şi alte anunţuri care promit câştiguri facile şi rapide. Acestea constituie aproximativ 20 la sută din toate anunţurile parvenite. În cazul în care fiecare anunţ nu ar fi verificat manual site-ul ar fi plin de anunţuri dubioase, iar aceasta automat ar scădea popularitatea noastră. În prezent, oamenii sunt mai dezgheţaţi, iar anunţurile dubioase nu pot decât să-i irite. Chiar dacă asemena informaţie mai apare din când în când pe site, însuşi cititorii ne telefonează şi ne roagă să o eliminăm. De menţionat, că mulţi s-au „ars” personal cu astfel de anunţuri.
Cum găsiţi furnizorii de publicitate şi care sunt condiţiile de lucru cu aceştea?
— (А.V.) Sincer vorbind, niciodată nu ne-am ocupat în mod special de căutarea furnizorilor de publicitate. Înainte practicam puţin difuzările, însă acum acest lucru nu are sens şi nici nu e bine. Noi nu avem manager pe vânzări şi nici nu ne-am propus ca ofertele noastre să ajungă la furnizori în mod direct. Veţi întreba de ce? Totul constă în specificul acestei activităţi. După ce activezi în acest domeniu înţelegi că există o mulţime de alte căi, indirecte, pe care dacă le foloseşti cu cap poţi avea succes şi atrage clienţi noi. Sarcina noastră principală constă în închiderea cât mai rapidă a ofertei. În aşa fel poţi atrage clienţi noi.
Ce fel de specialişti şi câţi oameni lucrează pentru a menţine un site atât de complex?
— (А.V.) Asupra site-ului o zi întreagă de lucru munceşte o singură persoană – moderatorul. Ceilalţi, printre care se numără responsabilul de content, programatorul, contabilul, curierul (chiar eu personal sunt curier), lucrează nu mai mult de două ore şi nici nu în fiecare zi. În cazul în care apare ceva urgent nu sunt probleme, deoarece întotdeauna se găsesc persoanele necesare.
Ce doriţi să schimbaţi pe site şi ce planuri aveţi în viitor?
— (А.V.) Intenţionăm să schimbăm în totalitate structura site-ului şi să adăugăm câteva servicii pentru a facilita lucrul. Vă pot spune mai mult, noul site este deja gata, el lucrează activ şi se perfecţionează în cadrul cercului nostru intern. Actualmente acest site reprezintă un produs destul de performant, comparabil cu orice site din Ucraina sau Rusia. Noi întotdeauna ne folosim de experienţa colegilor din statele vecine. De asemenea, noi dorim să punem la punct activităţile legate de analizarea şi elucidarea pieţei muncii din Moldova.
Atunci de ce site-ul nu a fost încă lansat?
— (А.V.) E o întrebare delicată. Pe acest segment al pieţei din Moldova în afară de site-urile noastre (www.rabota.md şi www.moldovajob.md) mai activează încă trei site-uri puternice: www.joblist.md, www.moldovajob.com, www.jobinfo.md, care din punct de vedere funcţional sunt simple şi asemănătoare. Dacă vom lansa acum noul site, care este mai complicat, la prima etapă acesta va fi mai dificil pentru percepere şi asimilare de către vizitatori. În acest caz riscăm să pierdem o mare parte din utilizatori care nu se vor complica şi vor accesa un site mai simplu şi mai obişnuit, iar acest lucru este inacceptabil pentru noi.
Un exemplu concludent în acest sens este site-ul www.bestjobs.md. Personal îmi place fosrte mult acest site, deoarece dispune de servicii multiple şi este puternic din punct de vedere funcţional. Partea negativă constă în aceea că pentru utilizatorii autohtoni acest site este prea complicat şi nici chiar campania de publicitate masivă nu i-a ridicat popularitatea. În cazul în care utilizatorul a deschis câteva site-uri şi unul din ele i-a creat careva dificultăţi, este foarte probabil că el imediat va închide site-ul cu pricina şi va trece pe site-ul concurenţilor. Anume astfel, cel mai probail, se întâmplă cu site-ul www.bestjobs.md, iar scopul nostru este de a menţine utilizatorul pe site-urile nostre.Însă cu toate acestea, partea pozitivă este că mai devreme sau mai târziu site-rile de frunte din domeniu vor deveni anume aşa, cu o mulţime de posibilităţi utile atât pentru angajatori, cât şi pentru cei care se află în căutatea unui loc de muncă.
Ce ar mai trebuie să se întâmple pentru a lansa site-ul?
— (А.V.) În primul rând, aştept ridicarea nivelului de cultură a navigării în Internet a utilizatorilor din Moldova. Cel puţin când majoritatea va înţelege că înregistrarea este un avantaj şi nu o problemă. De asemenea, un moment foarte important îl constituie trecerea vreunui site important la noua versiune, pentru a putea împreună să deprindem utilizatorii cu folosirea unui site mai modern. Acest lucru ar propulsa piaţa de recrutare online din Moldova cu câteva trepte în sus. Vorbind de site-urile importante mă refer la www.rabota.md, www.joblist.md, www.moldovajob.com.
Site-urile dedicate căutării unui loc de muncă devin tot mai multe, ce întreprindeţi pentru ca să deveniţi cunoscuţi pentru cât mai multă lume?
— (А.V.) Nu sunt de acord cu acestă afirmaţie. Lumea este dusă în eroare de site-urile de o zi. Anual pe piaţă apar aproximativ 5-6 site-uri de acest fel, însă de regulă, ele există nu mai mult de un an de zile. Exemple de acest fel sunt foarte multe, nici nu merită să le amintesc. Probabil, utilizatorii cred că pragul de întrare este destul de jos, iar nivelul tehnic al site-urilor e destul de simplu. Afirmaţia din urmă e adevărată, însă acest lucru nu spune nimic.
Сât priveşte acţiunile noastre publicitare, probabil, că ele sunt destul de vizibile. În primul rând, este vorba despre prezenţa permanentă a banerelor publicitare pe site-urile populare din Moldova. De asemenea, este importantă conlucrarea cu comunitatea prin publicarea zilnică a tuturor ofertelor pe diferite site-uri autohtone. Acest lucru va permite să închidem mai repede locul vacant şi să atragem utilizatorii. Dar cel mai important este că sunt zeci de semnale de la cei care deja au reuşit să se angajeze în aşa fel.
În Moldova nu sunt locuri de muncă, e un mit sau realitate?
— (А.V.) Situaţia, desigur, nu este dintre cele mai bune, dar de lucru este cu certitudine. Înainte de a spune că nu sunt locuri de muncă întrebaţi-vă dacă aţi făcut totul pentru a vă găsi un job. Deseori aud vorbindu-se că în fiecare zi pe site-uri apar unele şi aceleaşi oferte. Nu este adevărat, pentru că săptămînal apar circa 20 la sută de anunţuri noi – o cifră foarte mare pentru Moldova de azi. Lăsaţi lenea de o parte, pentru a nu scăpa informaţia utilă ofertele trebuie verificate zilnic.
De ce aţi decis să aveţi un blog?
— (А.V.) Am dorit să arăt lucrul din interior: să relatez despre notiţe interesante, anunţuri haioase şi alte detalii. Din păcate, nu întotdeauna îmi ajunge timp pentru acest lucru.
Ce probleme apar în procesul de creare şi întreţinere a publicaţiilor electronice şi care sunt soluţiile de rezolvare?
— (А.V.) Nu există probleme majore, însă sunt momente când cei care caută un loc de muncă doresc să se răzbune pe companii publicând din numele acestora oferte inventate. De asemenea, sunt cazuri când un colaborator al unei companii publică oferta cu o sumedenie de greşeli gramaticale, după care sună în disperare de cauză şi solicită ştergerea informaţiei. Deseori telefonează reprezentanţi ai organizaţiilor care se ocupă cu marketingul prin reţea, revoltîndu-se că anunţurile lor nu au fost publicate. Unii chiar ne şi ameninţă. Cu unul din angajatori trebuie mereu să studiem limba rusă, pentru că acesta tare mult doreşte ca toate ofertele să fie însoţite de numeroase semne de exclamare. Alt „patron” care spune că este un busnessmen important care angajază cetăţeni moldoveni la muncă în Japonia se revoltă că nu-i publicăm ofertele pentru că lipseşte numărul licenţei, care de fapt nici nu există. Mai este un tip care permanent telefonează duminică dimineaţa solicitînd publicarea de urgenţă a ofertei pentru hamali, deoarece consideră că aceştea caută de lucru numai duminica.
Ce părere aveţi despre busnessul prin Internet din Moldova?
— (А.V.) În fiecare an auzim aceeaşi frază, că acest business are un mare viitor. Vă asigur, că o vom auzi încă mult timp. Într-adevăr, acest tip de afacere are viitor, însă cât de luminos va fi acest viitor rămâne de văzut. Concluziile privind dezvoltarea Internetului în ţară şi în lume pot fi făcute în baza numărului de utilizatori, numărului de site-uri şi cel mai important, de numărul de magazine-online. De menţionat, că în calitate de indicator al dezvoltării serveşte numărul de magazine-online. Nu ne putem lăuda la acest capitol, posibil din cauza teritoriului mic al ţării, dar aici nu putem schimba situaţia. Dezvoltarea oricărei afaceri depinde de cerere, iar Internetul nu este o excepţie.
În ultimul timp sunt foarte bucuros de apariţia unor asemenea site-uri, precum www.odnoklassniki.ru, deoarece:
1. Utilizatorii încep să se deprindă cu necesitatea înregistrării pe site.
2. Populaţia a început mai activ să folosească poşta electronică.
3. Acest site a contribuit la conectarea mai activă a populaţiei la Internet, în special la unul de calitate înaltă. Adică, numai prezenţa reţelei autohtone nu mai este deja suficientă, iar acest lucru contribuie la aceea că acum orice site local poate beneficia de serviciile companiilor străine pentru a nu-şi bate capul că cineva are doar „Internet moldovenesc” şi nu poate accesa site-ri din Rusia sau SUA
4. Site-ul www.odnoklassniki.ru a făcut sa se înţeleagă că în Internet sunt şi servicii care trebuie achitate, iar aceasta reprezintă un aport serios în dezvoltarea Internetului autohton.
Сu ce scop aţi creat site-ul moldovajob.md? Este vorba despre o concurenţă artificială sau aţi dorit să acaparaţi toată piaţa? Nu era mai convenabil să dezvoltaţi mai bine doar unul din site-uri?
— (А.V.) Aici situaţia e mai simplă. Totul a ieşit spontan. Am observat că numele domenului era liber în timp ce un site analogic funcţiona demult, numai că pe domenul .com. Astfel, am achiziţionat domenul, în scurt timp am creat un site simplu pe care l-am şi lansat. Într-un fel este o concurenţă artificială. În prezent, acest site zilnic este vizitat de peste 1500 de utilizatori. Nu e nici mult, nici puţin, însă e demosntrat că www.moldovajob.md ajută să închidem mai repede ofertele de pe site-ul principal. Tocmai de aceea la plasarea ofertei pe site-ul www.rabota.md angajatorului i se propune în calitate de bonus publicarea informaţiei şi pe acest site contra unei taxe mici. Însă sunt şi clienţi care doresc să-şi publice oferta doar pe site-ul www.moldovajob.md, de aceea e convenabil. Dar cel mai important este că anume pe acest site vor fi testate toate modificările operate pe noul site www.rabota.md. Aceasta va permite ca trecerea la un nou site să fie mai facilă şi mai puţin resimţită.
Pizza neagreată de Pinocchio
Pe una din străzile liniştite din Chişinău
Veronica Arpintin explică...
Am rugat-o pe managerul „BAS Moldova”, Veronica Arpintin, să povestească mai amănunţit despre condiţiile de participare la programul „Femeile în afaceri”.
Businessul online - o afacere pentru femei
Mulţi au mari dubii faţă de faptul că femeile ar putea avea succes în afaceri. Însă, fondatoarele portalului zdorovaia7a.com, Olga Troşeva şi Maria Iurscaia, au cu totul o altă părere la acest capitol
Cinematograf în aer liber
Există o idee excelentă pentru afacerile cu investiţii reduse — cinematograful în aer liber.
Ce este util de ştiut în ziua de astăzi?
În lumea afacerilor de astăzi este greu de reevaluat rolul limbei engleze. Oamenii de afaceri din diferite colţuri ale lumii trebuie să aibă posibilitatea să comunice cu partenerii, să întocmească contracte şi pur şi simplu să întreţină o discuţie.
Oferte turistice fierbinţi
Din ce este alcătuit un pachet turistic şi cât de sigure sunt ofertele fierbinţi? Despre aceasta va povesti managerul pentru vânzări al operatorului de turism “Holiday Service”, Alena Tonconog.
Va fi Majorată scutirea Personală la Calcularea Impozitului pe Venit al Persoanelor Fizice
În 2010, scutirea personală la calcularea impozitului pe venitul persoanelor fizice se va majora cu 800 lei, de la 7200 la 8000 lei, iar scutirea pentru persoanele întreţinute cu 120 lei, de la 1680 la 1800. Scutirile vor fi acordate tutorelui şi curatorului minorilor în vârstă de la 14 la 18 ani, de rând cu înfietorul. Aceste prevederi sunt incluse în proiectul Legii bugetului de stat pe 2010, aprobat de guvern, transmite info-Prim Neo.
Totodată, pentru a susţine persoanele fizice, dar şi juridice, care deschid depozite în bănci sau deţin valori mobiliare corporative (acţiuni în întreprinderi) se propune extinderea cu 5 ani a termenului privind neimpozitarea venitului sub formă de dobânzi.
Se preconizează, în vederea asigurării unei echităţi fiscale între persoanele fizice, care achită impozitul pe venit din salariu şi alte remuneraţii şi persoanele fizice, care au venituri de la jocurile de noroc, majorarea cotei de impozitare a venitului obţinut de la jocurile de noroc de către persoane fizice, de la 10% la 18%.
Politica fiscală pentru 2010 prevede un şir de acţiuni în vederea asigurării unor condiţii egale de impunere pentru toţi agenţii economici, contracararea evaziunii fiscale şi racordarea politicii şi administrării fiscale la normele europene. Astfel, pentru susţinerea dezvoltării producătorilor agricoli, se propune introducerea cotei reduse a TVA de 8% la producţia agricolă primară livrată pe teritoriul republicii în schimbul cotei standard a TVA de 20%.
Segmentul de restituire a TVA aferente investiţiilor (cheltuielilor) capitale urmează să fie îngustat cu cele efectuate în comerţul cu ridicata, comerţul cu amănuntul şi industria extractivă. Totodată, se extinde restituirea TVA aferente investiţiilor (cheltuielilor) capitale efectuate în tractoare agricole şi forestiere, precum şi introducerea normei privind menţinerea destinaţiei şi neînstrăinarea activelor obţinute din investiţii (cheltuielile capitale) în cazul restituirii TVA. Practica face dovada necesităţii acestei norme, căci unii agenţi economici, după ce primeau restituirea, comercializau aceste active.
Se prevede ca serviciile ce ţin de înregistrarea de stat a persoanelor juridice şi întreprinzătorilor individuali, precum şi cele de furnizare a informaţiei din registrele de stat respective să fie scutite de plata TVA, în scopul stimulării creării întreprinderilor noi şi simplificării administraţiei fiscale.
În ce priveşte accizele, se prevede majorarea acestora la trabucuri cu 35%, la ţigarete fără filtru cu 45%, la ţigaretele cu filtru de 4 ori a componentei ad-valorem, la autoturismele cu capacitatea motorului de peste 3000 cm3 - de 2 ori, la autoturismele care consumă diesel cu capacitatea motorului de până la 3000 cm3 - cu 30%, şi la autoturismele care consumă benzină cu capacitatea motorului de până la 3000 cm3 - cu 3,1%,.
La bere, accizele se propune a fi majorate cu 25%, la benzină şi derivatele acesteia - cu 50%, la parfumuri, apă de toaletă şi la articole de bijuterie - de 3 ori.
Totodată, urmează să fie extinse accizele la articolele de bijuterie care se comercializează la întreprinderi comerciale şi în lombarduri şi care nu dispun de documente justificatoare ce confirmă achitarea accizelor. Acesta, în opinia Ministerului Finanţelor, va permite stoparea legalizării articolelor din metale preţioase, inclusiv cele primite prin contracte de donaţie la care anterior nu s-a achitat accizul.
Conform factorilor guvernamentali, politica fiscală pe 2010 are menirea să diminueze presiunea fiscală asupra cetăţeanului simplu şi să relanseze activitatea agenţilor economici.
Sursă: Info-Prim Neo
«Time Travel», Soarele şi Apa Sunt Cei Mai Buni Prieteni ai Noştri
Compania de turism «Time Travel»deja al doilea an activează în beneficiul clienţilor, oferind un spectru larg de servicii. Agenţia noastră propune foi turistice pentru o mulţime de destinaţii, oferă reduceri pentru clienţii fideli, precum şi bilete de avion în toate direcţiile din Chişinău, Kiev, Odesa, România.
Calitate garantată
Agenţia garantează o calitate înaltă a serviciilor indiferent dacă este vorba despre staţiuni montane, odihnă la mare sau excursii interesante. Puteţi fi siguri de aceasta, deoarece de organizarea odihnei Dvs. se ocupă specialişti în domeniu cu o vastă experienţă de muncă.
Compania este bucuroasă să vă acorde la cele mai înalte standarde următoarele servicii:
- turism peste hotare (odihnă de vară şi iarnă);
- rezervarea şi vînzarea biletelor spre toate direcţiile la preţuri avantajoase;
- diferite tururi turistice;
- croaziere în toată lumea;
- deservirea clienţilori corporativi;
- arendarea automobilelor pentru orice gusturi;
- rezervarea locurilor în hotelurile de peste hotare (3, 4, 5 stele, econom);
- excursii cu ghid (vorbitor de limba rusa şi limba ţării respective);
- asigurarea clienţilor;
- vînzarea pachetelor turistice complexe;
- asistenţă în acordarea vizelor.
Printre destinaţiile de baza se numără: Andorra, Argentina, Australia, Austria, Belgia, Brazilia, Bulgaria, Cambodgia, Cehia, Chile, China, Cipru, Croaţia, Cuba, Egipt, Elveţia, Emiratele Arabe Unite, Fiji, Filipine, Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Hong Cong, India, Indonezia (insula Baly), Insulele Maldive, Insulele Caraibe, Italia, Israel, Japonia, Kenya, Madagascar, Malaezia, Malta, Marea Britanie, Maroc, Mauriţiu, Muntenegru, Peru, Republica Dominicană, România, RSA, Serbia, Spania, SUA, Tailanda, Tunisia, Turcia, Ucraina, Ungaria, Vietnam, Zambia, Zimbabwe. De asemenea, se examinează cererile individuale.
Clienţii care doresc să plece din Odesa, Kiev sau România pot beneficia de transferuri cu garanţia asigurării transportului retur.
Agenţia organizează, de asemenea, diferite promoţii în cadrul cărora sunt puse în joc foi turistice gratuite, iar cîştigătorii beneficiază, bineînţeles, de servicii de calitate şi odihnă pe măsură. Astfel, la 30 octombrie a finisat promoţia „Campionatul la karaoke”, care s-a desfăşurat pe parcursul a 3 luni. Învingătorul a primit în calitate de cadou o foaie turistică pentru două persoane în Egipt – una din cele mai vizitate ţări din lume. În curând vor mai fi desfăşurate încă multe promoţii, învingătorii cărora vor primi premii de valoare.
De asemenea, agenţia deserveşte clienţi corporativi şi propune rezervarea locurilor în hotel, întâmpinarea la aeroport, excursii.
Compania «Time Travel» oferă clienţilor fideli reduceri de la 2 până la 5 la sută, anunţă despre promoţii, expoziţii, foile turistice fierbinţi”.
Pentru detalii accesaţi site-ul companiei www.timetravel.md. Fără a ieşi din casă veţi găsi oferte speciale şi preţurile, veţi putea căuta informaţia necesară în regim on-line. De asemenea, tot acolo puteţi contacta un specialist care vă va ajuta şi va răspunde la toate întrebările care vă interesează.
«Time Travel» înseamnă garanţie, siguranţă şi odihnă excelentă.
Câţi Bani îţi Poate Aduce o Frizerie în Moldova?
Există servicii care se bucură de cerere permanent, indiferent de situaţie şi circumstanţe. Deschiderea unei frizeriieste anume acea afacere care întotdeauna va avea cerere pe piaţă şi se va bucura de clienţi.