rosu 97603300Un om de afaceri din Botoşani şi-a făcut magazin online pentru rudele românilor care au plecat în străinătate. Oamenii plătesc direct din ţările unde muncesc, conectându-se la internet, iar angajaţii magazinului livrează la domiciliu familiilor acestora bunurile, scrie Adevărul. Practic, acest serviciu a fost gândit în special pentru persoanele în vârstă din mediul rural, care nu se pot deplasa la magazinele mai bine aprovizionate, însă produsele achiziţionate sunt de multe ori ţigări sau băuturi alcoolice.

 Ionel Roşu, un om de afaceri din Botoşani a dezvoltat, în urmă cu aproape 20 de ani, o reţea de chioşcuri stradale, non-stop. Afacerile nocturne, i-au priit botoşăneanului, care a ajuns să deschidă şi un magazin universal, mai precis un minimarket, dar şi să se lanseze în mediul online.  Omul de afaceri spune că livrările se fac la domiciliu şi, bineînţeles, în regim non-stop, notează sursa citată.

Văzând că magazinul online prinde, Ionel Roşu, a venit cu o idee inedită, pe care a promovat-o în rândul pritenilor şi a cunoscuţilor care au rude în străinătate. Totodată a început să o popularizeze online. Este vorba de servicii online de livrare de produse pentru familiile românilor plecaţi în străinătate. Cum funcţionează : botoşăneanul care locuieşte oriunde în lume, are posibilitatea să comande pe site produsele , le plăteşte cu cardul, iar un aganjat al firmei le duce la membrii familiei din judeţul Botoşani, ai celui care a dat comanda.

Omul de afaceri spune că cele mai mari comenzi le are din mediul rural acolo unde , sunt persoane în vârste, multe dintre ele se îmbolnăvesc şi nu pot merge la un magazin bine aprovizionat pentru mâncare sau alte tipuri de produse. Prin magazinul online al botoşăneanului, rudele din străinatate ale bătrânului pot comanda pentru acesta, iar livrarea se face la domiciliu. ”Cei care au grijă de părinţii lor, de bătrânii lor, le trimit constant produse . Este un nucleu dur de torinezi şi sicilieni care cumpără pe site şi eu le fac livrarea la domiciliile rudelor lor. Iniţial am dedicat acest magazin online pentru municipiul Botoşani dar paradoxal cele mai multe comenzi le am pentru localităţile din judeţ.”, spune Ionel Roşu, citat de Adevărul.

Deocamdată în municipiul Botoşani, spune omul de afaceri comenzile sunt reduse, iar orăşenii se rezumă în general la comenzi online de băutură sau ţigări, şi bineînţeles la ore foarte târzii. Pagina electronică în limba romani Ionel Roşu nu este la prima idee inedită privind afacerile sale. Odată cu lansarea paginii online, acesta a tradus produsele cu denumiri şi preţuri şi în limba romani. Şi asta fiindcă mulţi dintre clienţii nocturni ai magazinelor non-stop era romi. ” Îmi place să răspund şi unori nevoi sociale. L-am tradus cu ajutorul profesorului de romanes şi am ataşat şi steagul etniei pe care se poate da click pentru a fi tradusă pagina. Plătesc fără probleme sunt corecţi”, spune omul de afaceri botoşănean, mai scrie sursa citată.

http://www.businessmagazin.ro/
Vineri, 27 Februarie 2015 06:39

Un mod revolutionar de a vizita Parisul

go self tour 1 225x300Patru automobile electrice mini, garate pe Champs-Elysees atrag atentia oricarui curios. Autocolantele pe care predomina culoarea violet te invita la o provocare turistica inedita pentru capitala Parisului, un oras triumfal in care lucrurile neinsemnate nu-si au locul. Istoria Frantei este doar istoria unui popor triumfalist, care nu se multumeste cu jumatati de masura.

Insa pentru Joel Olivieri, un expert-contabil din Corsica, tocmai simplitatea unei idei l-a adus la Paris, dupa ce si-a lasat slujba din frumoasa insula din Mediterana. Olivieri si-a parasit insula natala pentru a reinventa modul de a vizita una dintre cele mai cunoscute si apreciate destinatii de vacanta, Parisul, orasul luminii si al indragostitilor. O aventura!

Olivieri este convins ca de ani buni nimic nu s-a schimbat in modul in care se face turism in marile orase. „Daca te vei uita pe strazi, spune el, vei descoperi ca turistii fie consulta ghidurile tiparite, fie umbla cu castile pe urechi ascultand audioghidurile terne, lipsite de originalitate”.

Joel Olivieri a utilat fiecare masinuta electrica cu doua ecrane A-GPS de ultima generatie. Pe unul din ecrane iti este indicat traseul, iar pe al doilea iti este prezentata in varianta video fiecare strada, fiecare monument sau istorie legate de traseul pe care alegi sa il parcurgi.

Exista nu mai putin de 60 de reportaje video si 800 de fotografii, iar autorii textelor sunt istorici ai orasului. Micul automobil electric de productie italiana are doua locuri si este dotat cu WiFi pentru a permite utilizatorilor sa partajeze online in timp real experienta lor in capitala Frantei.
Olivieri, proprietarul agentiei Go-self Tours, care gestioneaza aceste vizite inedite, se gandeste la viitor. In curand, utilizatorii isi vor putea inregistra audio-video experienta, oferindu-si astfel o amintire de neuitat, iar pentru cei care nu poseda permis de conducere, experienta va putea fi posibila, in viitorul apropiat, si mijloacele de transport incomun sau cu trenul, in marile orase ale Frantei.

Un tur de 2 ore si 15 minute costa 90 de euro/mijloc de transport si 30 de euro pentru serviciile video, iar un tur extins de 3 ore si jumatate se poate achizitiona cu 130 Euro/mijloc de transport si 30 euro pentru serviciile video. Tururile de noapte sunt cu 25% mai scumpe.

Conditiile pentru a putea achizitiona un astfel de tur sunt: varsta minima 21 ani si permis de conducere international categoria B. Parcarea autovehiculului electri este gratuita pentru un interval de 2 ore in parcurile auto special amenajate.

http://ghideuropean.ro/

Internet 5gCercetatorii britanici au reusit sa atinga o viteza absolut uimitoare de Internet mobil cu ajutorul tehnologiei 5G.

Oamenii de stiinta de la University of Surrey's 5G Innovation Centre (5GIC) au stabilit o conexiune de un terabit pe secunda, arata BBC.

Aceasta este de 65.000 de ori mai mare decat cea inregistrata cu ajutorul tehnologiei 4G si depaseste recordul precedent stabilit de Samsung, de 7,5 gigabiti pe secunda, care reprezinta doar 1% din viteza atinsa la 5GIC.

Cercetatorii spera ca vor putea face o demonstratie la o scara mai larga in 2018, iar tehnologia sa fie adoptata in Marea Britanie pana in 2020.

Ca sa ne facem o idee despre cat de rapida este conexiunea 5G, BBC noteaza ca ea va permite descarcarea unui fisier de o suta de ori mai mare decat un film in doar 3 secunde.

"Am reusit sa obtinem o viteza pentru Internetul mobil similara cu cea inregistrata prin fibra optica", a explicat Rahim Tafazolli, care a condus studiul.

http://www.ziare.com/

 

ТПП26.02.2015, Chișinău  - Membrii comitetului pentru antreprenoriat în sfera serviciilor au discutat planul de acțiuni pentru primul semestru al anului 2015 în cadrul ședinței de lucru, desfășurată ieri, 25 februarie în incinta Camerei de Comerț și Industrie a RM.

Întreprinzătorii din sfera serviciilor și-au propus să identifice problemele cu care se confruntă operatorii economici din sector și să instituționalizeze un mecanism de comunicare între sectorul public și cel privat, în vederea eliminării lacunelor în legislația din domeniu.

Larisa Șavga, președintele comitetului, a declarat că pentru acest semestru își propune să formeze sub-comitete specifice pentru fiecare subsector, astfel încât problemele identificate să fie discutate mai focusat. Totodată, aceasta a menționat necesitatea implicării active a autorităților publice pe componenta de informare și comunicare, dar necesitatea dezvoltării programelor educaționale.

Vladimir Didilica, vicepreședintele Camerei de Comerț și Industrie a mulțumit membrilor comitetului pentru colaborare, sugerând că doar prin abordarea directă a problemelor cu care se confruntă mediul de afaceri și conlucrarea activă între reprezentanții businessului și sectorul public, pot fi identificate modalitățile de soluționarea a acestora. De asemenea, vicepreședintele a încurajat inițiativele comitetului, asigurându-i de toată susținerea și suportul informațional din partea Camerei de Comerț și Industrie.

Printre activitățile propuse pentru acest semestru se numără asigurarea implementării guvernării corporative în sectorul bancar și asigurări, sprijinirea accesului IMM-urilor la inovare și transfer tehnologic, extinderea e-serviciilor și aplicarea conceptului de ghișeu unic, dar și susținerea introducerii sistemelor de management al calității în cadrul întreprinderilor autohtone.

Comitetul pentru servicii a fost înființat de către Camera de Comerț și Industrie în comun cu Asociația Businessului European, cu susținerea Proiectului „Acordul de Liber Schimb Aprofundat şi Cuprinzător (DCFTA) - informarea şi consolidarea capacităţilor agenţilor economici", finanțat de Guvernul Suediei prin intermediul Corporației Financiare Internaționale (IFC).

Comunicat de Presă

Joi, 26 Februarie 2015 05:04

Accesoriu pentru ceai „Mărțișor”

tea3De sărbătoarea tradițională, dedicată venirii primăverii, atelierul de ceai „Cosynzeana” a pregătit un produs nou – pliculețele speciale de ceai, „Mărțișor”.


„Nu sunt niște pachețele de ceai obișnuite, în a căror componență intră diverse ierburi (mentă, melissa, tei, mușețel, măceș, trandafir). Produsul nostru reprezintă un mic suvenir-surpriză, în care se combină culorile simbolice ale mărțișorului (pomponul roșu este decorat cu un fir țesut din două culori, la capătul căruia se găsește un pachețel alb cu ceai gustos) și reprezintă un gest plăcut pentru cei cărora le plac discuțiile la o cană de ceai”, - a spus pentru MyBusiness.md administratorul atelierului, Irina Rogojina.

tea7
Conform spuselor Irinei, ideea modelării unui mărțișor dintr-un pachețel de ceai a fost una spontană. „Este mereu plăcut atunci când pachețelul de ceai este decorat cu un suvenir micuț și drăguț. Acest aspect garantează buna dispoziție”, - a zis Irina Rogojina. Dat fiind faptul că pachețelele de ceai sunt confecționate dintr-o pânză specială, de culoare albă, a apărut ideea de a uni pachețelul cu un pompon roșu. Și, ca rezultat, s-a ivit un accesoriu original și autohton pentru ceai, „Mărțișor”, al cărui preț este de 30 de lei.
Atelierul de ceai „Cosynzeana” și-a început activitatea în iarna anului trecut, orientându-se spre realizarea, pentru sărbători și festivități, a unor pachețele de ceai și bomboniere, decorate într-un mod inedit, precum și a mixurilor din ierburi, plasate în cutiuțe confecționate manual. În compoziția ceaiului se găsesc, în mare parte, ierburi adunate din pădurile Moldovei, însă, la dorința clienților, sunt realizate amestecuri cu ceaiul verde sau negru.


Comercializarea produselor are loc în cadrul iarmaroacelor și online. Prețurile pentru pachețelele de ceai variază între 10 și 30 de lei (în dependență de complexitatea accesoriilor și a materialelor), iar pentru cutiuțele de ceai (din staniu, lemn) – între 70 și 150 de lei.

Articol pregătit de MyBusiness.md

DSCN453816 producători de îmbrăcăminte din Moldova au avut oportunitatea de a face parteneriate cu vestiți producători de stofe și accesorii din Europa, ceea ce le-a permis să procure materii prime necesare pentru noile colecții.


Din 9 până pe 13 februarie întreprinderile autohtone din ramura confecțiilor au vizitat faimoasele expoziții de stofe și accesorii Premier Vision și Texworld care s-au desfășurat la Paris, unde au avut posibilitatea de a examina o gamă foarte vastă de materii prime și accesorii prezentată de 726 producători din 35 de țări.


Accesul direct la un sortiment atât de vast de materii prime expus la aceste expoziții specializate, care au prezentat colecțiile de stofe pentru viitorul sezon in corespundere cu tendințele modei, au permis întreprinderilor noastre să selecteze stofe calitative la preturi acceptabile.


DSCN4656Această vizită a avut o importanță deosebită pentru 5 producători autohtoni  - DiVero, Raquette, Șaltoianca, Alina Bradu și NaNetty - care pentru prima dată au avut posibilitatea de a participa la aceste expoziții. Experți internaționali ai Proiectului USAID CEED II au asistat specialiștii întreprinderilor autohtone să selecteze corect stofele si accesoriile pentru noile colecții și să poarte negocierile corespunzătoare cu furnizorii străini. Acum producătorii de îmbrăcăminte din Moldova au acces la o vastă bază de date care include principalii furnizori internaționali de stofe de înaltă calitate, informație foarte necesară pentru crearea noilor relații de afaceri.
Grație susținerii din partea proiectul, după închiderea expozițiilor din Paris, 8 întreprinderi au plecat in Italia, unde au vizitat 11 depozite-stoc ale producătorilor de stofe și accesorii. Acolo producătorii autohtoni au selectat și contractat stofe de înaltă calitate în valoare de cca. 20 000 Euro. Astfel, producătorii autohtoni de îmbrăcăminte au obținut acces la stofe naturale de înaltă calitate  pentru propriile colecții la prețuri rezonabile. Un design care corespunde tendințelor modei de comun cu stofe de calitate la prețuri rezonabile va asigura un nivel înalt de competitivitate pentru noile colecții.


“Noi suntem foarte satisfăcuți de rezultatele vizitei la depozitele-stoc de stofe de calitate de producere europeană, deoarece aceasta ne-a permis să achiziționăm stofe de o calitate foarte înaltă la prețuri rezonabile. În rezultat vom reuși să lansăm în producere noi colecții de îmbrăcăminte pentru dame care vor corespunde tendințelor de modă la prețuri competitive. Sperăm că noua colecție să fie una de succes, care va satisface nu doar așteptările clientelor existenți, dar ne va permite să atragem și clienți noi...” — Nadejda Novițchi, întreprinderea de confecții «Sandi».

Miercuri, 25 Februarie 2015 16:33

BCE eliberează noi bancnote euro

new20euroBanca Europeană Centrală a eliberat noi bancnote denumite după personajul "Europa" din mitologia greacă, în contextul prelungirii de către Comisia Europeană a ajutorului financiar oferit Greciei.


"Includerea figurii mitologice Europa, care i-a dat numele continentului nostru, arată cum Europa se inspiră din istoria ei comună", a spus preşedintele BCE, Mario new10euroDraghi.


În mod ironic, scrie Business Insider, istoria mitică a Europei, aleasă ca inspiraţie pentru noile bancnote euro, este una scandaloasă. Potrivit legendei, Europa era o femeie din Fenicia care a fost răpită, abuzată sexual şi lăsată însărcinată de Zeus, care se deghizase într-un taur.


Ca un detaliu suplimentar de securitate, o hologramă a Europei apare pe o fâşie argintie în partea dreaptă a bancnotei.

http://www.mediafax.ro/

 

1600x1200 426011 www.ArtFile.ruOportunităţi noi pentru dezvoltarea businessului frumos
la Expoziţia internaţională specializată de cosmetice, parfumerie şi echipamente pentru saloanele de frumuseţe
BEAUTY, ediţia a XVIII-a
între 26 februarie şi 1 martie
la Moldexpo

BEAUTY-2015: principalul eveniment profesional al pieţei beauty
- trei pavilioane expoziţionale
- circa 100 de companii din  Мoldova, Ucraina, România, Italia şi Turcia
- branduri mondiale de cosmetice profesionale
- echipamente, materiale și instrumente - totul pentru saloane de înfrumuseţare şi frizerii
- centru de dezvoltare profesională – campionate, concursuri, seminare, master-class-uri şi prezentări
-  loc de întîlnire pentru profesioniștii din Moldova şi străinătate
-  oferte speciale pentru vizitatori
Beauty – expoziţia internaţională specializată de cosmetice, parfumerie şi echipamente pentru saloanele de frumuseţe, care uneşte liderii pieţei produselor cosmetice din Moldova şi străinătate. Este o platformă eficientă pentru dezvoltarea competențelor profesionale ale specialiștilor industriei frumuseţii în anticiparea serviciilor „de vară”. Participanţii la expoziţie vor prezenta: arta coafării, îngrijirea şi alungirea unghiilor, machiaj profesional, sectorul cosmetologiei şi medicinei estetice.  
Organizator: C.I.E. “Moldexpo” S.А.
Parteneri: Asociaţia Specialiştilor în Cosmetologie Medicală şi Estetică,
                  Compania S.C. "Svitol-Art" S.R.L.,
                  Asociaţia meşterilor din domeniul de extensie a genelor din Republica Moldova
Suport media:
Reviste “Aquarelle”, “Splendid magazine”, “Формула Красоты” (Мoldova); “ESTETICA Romania”, “Les Professionnels” (România); “Старая крепость” (Rusia);
Site-uri internet: websale.md, e.moda.md, sanatatea.md, instyle.md, semia.md,  hardys.md. style.md, mirnevest.md, aquarelle.md, formula-krasoti.md, estetica.ro; AllMoldova.com, Point.md, Play.md, Numbers.md, 999.md, Madein.md, Moldova-today.com, Adme.md, Pan.md, Kp.md, Vedomosti.md, Noi,md, Mybusiness.md, 7 days.md, Biznes.md, 9999.md

BEAUTY INSPIRĂ
Вeauty – principalul eveniment profesional al industriei de frumuseţe din Republica Moldova, se desfăşoară la început de primăvară – cea mai favorabilă perioadă pentru a vedea, de a aprecia şi selecta produsele noi pentru sezonul primăvară-vară.
Expoziţia reunește publicul ţintă al industriei. Participarea la expoziţie este una dintre cele mai eficiente modalități de promovare a brandului. Companiile din industrie folosesc expoziția ca un instrument eficient pentru extinderea rețelei de dealeri și posibilitate de soluţionare reuşită a problemelor de afaceri într-un timp record.

LA EXPOZIŢIA BEAUTY-2015 - TOATĂ PALETĂ DE PRODUSE ȘI SERVICII PROFESIONALE

Pentru stilişti și frizeri:
Produse profesionale pentru îngrijirea părului, instrumente şi accesorii pentru frizeri, preparate medicinale pentru păr, materiale și instrumente pentru extinderea părului și genelor de la liderii pieţei: compania LOIAL-DT, reprezentantul brandurilor Schwarzkopf Professional, Indola Professional, Jaguar Moser&Wahl etc.; GLARINAL SERVICE, distribuitor Londa, Well; compania ALIT, distribuitorul mărcilor comerciale Lakme, Farmavita etc.; compania BEAUTY TRADE, reprezentantul Nashi Argan; EKMEKCI (Marien); ELIT-FITNESS (Seri, Expertia, Bioproten, Echo etc.); VITAFIR (Previa); ROFILENA (Barex); VION IMPEX (Kallos); СТРАНА КРАСОТЫ (СеСе of Sweden şi Chantal ProSalon); COSMOTRADE (T-LAB Professional), SOFINALIA (Brelil Professional) etc.
Pentru cosmetologi
Marci recunoscute de cosmetice profesionale pentru ten și îngrijire corporală, cosmetologie la aparate, instrumente profesionale si echipamente pentru medicina estetica vor oferi profesioniştii domeniului - BELAR-GRUP (Janssen, Ericson Laboratoire, Skin Tech, Promo Italia, Deka); BECOR (Isispharma, ACM, Prezident, Lysa Skin, Helen Harper etc.); S&G ELIT (Нoly Land); ARISTOX COSMETIX (Eldan, Postquam, Albert d’Arnal и др.); VLAGREB (Crea la perfection), TOP-FARM (Croma, Mesoestetic), VICTORIALUCI&STIL (Juliette Armand, Elements, Skin Boosters); VIRCOSTIL-LUX (Abyss, ReElle, Mesoactive SkinBiotics); VENKONA COSMETICS (Sesderma Laboratories, Mediderma etc.); ESTETIC CLUB (Cannaan, Oxygen Botanicals); SKIN COSMETIC CENTER (Skin Professional Dead Sea Cosmetics); MULTITRANS (Kosmoteros Professionnel); MALMAR GRUP (LaboratoireVivacy, Pluryal) etc.

Pentru make-up artişti
Cosmetică decorativă profesională vor prezenta: UNICOSMETIX, distribuitor oficial GOSH Cosmetics; DELEN-SIM (ATELIER); VG PROFESSIONAL, ERIS PRIM (Gabrini. Rapsodi, Jane Ashley); BUSINESS-M.E.N.S. (Inglot); JUST (Evas Cosmetics); INKO GROUP (Kryolan, Revecen, Aery Jo, Nastelle etc.); TEHNET PRO (Pupa) etc.

Pentru meşteri de manichiură şi pedichiură
Materiale profesionale, instrumente şi accesorii pentru manichiură, designul unghiilor, precum şi echipament pentru manichiură şi pedichiură hardware vor prezenta SVITOL-ART, (distribuitorul mărcilor comerciale NBM by Akzent-Direct, Alex Beauty Concept, Gehwol, Becker Manicure, Promed) etc.; VITASISTEM; HOLLYWOOD NAILS (Light Elegance, Nouveanu Nail, SNS, Color Club); INART STUDIO (Lechat); GLARINAL SERVICE (Suda, LCN, OND); ARLEN TOP INTERNATIONAL; NAIL EXPERT STUDIO (KodiProfesional, Velena, FormulaV, Silcare, Vivienne, Make up for life);
Pentru meşteri în epilare
Echpamente, materiale şi mijloace de epilare, preparate pentru îngrijirea pielei înainte şi după epilare, precum şi consumabile vor oferi companiile: ESTETIC CLUB (Cannaan, Oxygen Botanicals, Глория), SIMPLE USE BEAUTY, AMERICOM (Aravia professional sugaring), ESTETIC SYSTEM (Depil Farna)etc.  

Pentru consumatori finali
Preparate pentru îngrijirea corpului și părului, produse cosmetice și parfumerie, cosmetică pentru  copii se vor regăsi  în etalajul companiilor, printre care: producătorul autohton VIORICA-COSMETIC, reţele farmaceutice, care prezintă cosmetică curativă: FARMACIA FAMILIEI (Avene, Vichi, La Roshe Posay, Plante System, Naturelle D’Argan etc.), HIPPOCRATES (Gerovital, Ziaja, Becos, Биокон etc.), AMOFARM – reţeaua de farmacii FELICIA (Noreva, Vichi, Planters, SkinCode, Dizao, Chicco, Maternea etc.); precum şi companiile MILTONIA PHARMA (Uriage); VIRIM-IMPEX (Эвалар, Сибирская клетчатка etc.); EDOM CELLVITIN (Edom line & Spa Beauty), MELIOSERVICE (Mincer-Pharma); MEDIX (Flormar), MARY KAY, GOLDEN ROSE, DEMI-LUNE (Magic Spa), CUCIUC COSMETIC (Premier); REPUTAŢIA (Schwarzkopf&Henkel); ARMONIE SFS (Organic shop); TAMAVIT-GRUP (Laboratoarele Sarbec), DINA MEDICA, VION-IMPEX (Калина); AVON COSMETICS, SAN-FLORIN, CMV PROFUMI, AVVA AUGUSTUS etc.  

Produse de igienă personală, precum şi produse pentru curăţenie vor oferi: compania STANDELEV – reprezentantul mărcilor comerciale Salamander, Silver, Verona, Tango, Cotton Soft; RODITAL-LUX (Demo); TEHELAN (Erdal, Prostand, Tento) etc.
Clinici cosmetice, studiouri şi centre de instruire îşi vor oferi serviciile – clinica de chirurgie estetică „Doctor Cotea”, centrul de ozonoterapie OZONIS, laboratorul HOLY LAND; centre spa WELLNESS&SPA TERMAL, şcoala-studio de extensie şi decorare a genelor «DREAM-LASHES», compania GOLDLASH cu servicii şi cursuri de extensie a genelor, centrul de instruire pentru specialiştii saloanelor de frumuseţe «ART-SECRET», studioul de micropigmentare DERMOCOSMETICA, studioul de extensie a părului ABK STIL, centrul de cosmetologie cu lazer COSMETIC LASER CENTER, studiol de tatuaje «TATTOO 502»  etc.
BEAUTY – cele mai recente tendințe ale pieței de frumuseţe
Cartea de vizită a expoziţiei BEAUTY este  programul evenimentelor specializate pentru profesioniștii din toate segmentele industriei de frumuseţe
    Campionatele şi concursurile se desfăşoară în format de dialog «specialist – specialist», concentrând astfel atenția participanţilor pe aplicarea practică a tendințelor, pe caracteristicile diferitelor proceduri, pe găsirea soluțiilor pentru probleme organizatorice și cosmetice.
    
În cadrul BEAUTY-2015 se vor desfăşura circa 50 de evenimente, printre care:
•    Campionatul Deschis de modelare şi design al unghiilor, hand art, body art şi make up al Republicii Moldova “Brilliance Nails 2015”, ediţia a VI-a
•    Campionatul Naţional de Cosmetologie şi Estetică Aplicată BEAUTYPROF, ediţia a 3-a
•    Campionatul Internaţional de Epilare din Moldova
•    Concursul de extensie a genelor “Dream Lashes”
•    Seminare, master-classuri, prezentări
BEAUTY – în fiecare an noi oportunități!
În premieră la BEAUTY-2015 - ProfiStyle Event - zonă de prezentare – o zonă-podium de prezentare a produselor, serviciilor şi tendinţelor noi din industrie.

BEAUTY 2015 Vă invită la sărbătoarea Primăverii şi Frumuseţii!
Inaugurarea expoziţiei va avea la 26 februarie, 11:00, în pavilionul nr.2
 la C.I.E. „MOLDEXPO”S.A.
Programul expoziţiei: 26 - 28 februarie, 10:00 – 18:00
                                                    1 martie, 10:00 – 16:00

vengriya sirak52Un primar maghiar a hotărât să închirieze tot satul, ca să aducă mai mulți bani la bugetul local, potrivit The Guardian.
Cei interesați pot închiria întreg satul cu 210.000 de forinți, adică aproximativ 700 de euro, pe zi, toate facilitățile de care dispune satul, inclusiv animalele. Acesta este localizat la 180 de kilometri de Budapesta.

Chiriașii pot deveni viceprimari de weekend

Un anunț postat pe internet spune că închirierea cuprinde patru străzi, două dintre ele asfaltate și două pietruite, precum și biroul primarului, centrul cultural, autobuzul și șapte case mobilate în stil tradițional.

”Un chiriaș poate deveni, de asemenea, viceprimar pentru un weekend, și poate schimba chiar și numele străzilor, dacă dorește”, a declarat primarul satului, Kristo Pajer, pentru AFP.

Cei care doresc să închirieze acest sat vor deține șase cai, două vaci, trei oi și patru hectare de pământ arabil.

Cine este primarul sătucului Megyer

Primarul Pajer este un inginer din Budapesta care a spus că s-a îndrăgostit de acest sat de prima dată când a trecut prin el. La un an după ce și-a cumpărat o casă acolo, a fost ales primar. El a declarat că și-a dorit să salveze de la faliment satul Megyer și a vrut să capteze interesul a cât mai mulți tineri pentru acest loc.

”Megyer a fost dintotdeauna sărac, dar și-a păstrat farmecul și atmosfera rustică”, a spus Pajer.

Doar cinci dintre cele douăzeci de case ale satului sunt locuite pe parcursul unui an.

Primarul speră ca aceast proiect să atragă atenția investitorilor asupra cătunului.

http://www.money.ro/

 

bi podsvetka diskovAsociaţia Naţională a Tinerilor Manageri (ANTiM)  cu susținerea Fundației ARGIDIUS și a partenerilor locali, organizează în perioada 23 februarie – 9 iunie 2015 ediţia a XI-a a Concursului Naţional de Business Planuri pentru Tineri (CBP 2015).

Scopul acestui concurs este de a susține și promova ideile  tinerilor care doresc să-și dezvolte propria afacere, astfel contribuind la dezvoltarea social-economică  a țării noastre. Concursul Național de Business Planuri este destinat tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18-35 de ani care doresc să inițieze sau să dezvolte propria afacere. Participanţii CBP2015 vor avea posibilitatea de a concura pentru granturi de inițiere a afacerii, vor acumula cunoştinţe în elaborarea unui plan de afaceri de succes, vor fi susținuți și ghidați de către  mentori profesioniști.  
Concursul este anual, desfăşurat la nivel național şi se bucură de succes în rândul tinerilor și  antreprenorilor tineri care gestionează  o afacere. Dovadă fiind următoarea informație, la edițiile din 2012-2014 au aplicat inițial peste 3500 de persoane din care au fost selectați pentru interviu in jur de 800 de persoane, la traininguri au participat peste 200 de persoane și doar 64 au primit granturi în valoare de peste 270 mii EURO.
Concursul se desfăşoară în 5 etape:
I etapă – Lansarea concursului și înregistrarea participanților prin înregistrarea on-line a conceptelor de afacere – 23 februarie 2015- 20 martie 2015,
II etapă – Selectarea a 100 de participanți  prin evaluarea conceptelor și intervievarea directă –
                24 martie - 02 aprilie 2015
III etapă – Cursuri de instruire și consultanța mentorilor pentru tinerii de la etapa a doua                           04 aprilie – 22 mai 2015,  
IV etapă – Selectarea finaliștilor în baza  evaluării planurilor  de afaceri elaborate și a prezentărilor orale în fața juriului profesionist – 25 mai - 4 iunie 2015,
V etapă – Decernarea a 21  finaliști in cadrul Galei Ideilor de Afaceri, care vor primi granturi pentru  inițierea sau dezvoltarea afacerii -  care va avea loc pe  09 iunie 2015.  De asemenea vor fi acordate si alte premii si cadouri din partea partenerilor locali.
Persoanele care vor fi finanțate, precum  și cele instruite, vor beneficia de susținere consultativă și informațională  post concurs timp de 12 luni. Suma premiilor la CBP 2015 este de 1770 mii lei.
Înregistrarea la CBP2015 are loc prin intermediul website-ului www.cbp.antim.org.  Doritorii de a participa la Concurs trebuie să-şi creeze cont personal, prin intermediul căruia îşi vor expune ideea de afaceri. De asemenea, pe website participanţii vor găsi toată informaţia cu privire la regulament, premii, criterii de evaluare.

Partenerii proiectului
Sponsori: BC „Moldova Agroindbank” S.A,  Academia de Studii Economice din Moldova, ODIMM, Asociația Femeilor Antreprenoare din Moldova,  Japan Tabaco International, Agenția pentru Protecția Proprietății Intelectuale.

Detalii despre conurs la tel 022923001, mob 069891999 Aurelia Braguta- Președinte sau la adresa www.cbp.antim.org


NOTĂ:

Istoria concursurilor de business planuri este foarte bogată, fiind o formă recunoscută de stimulare a noilor afaceri în ţările dezvoltate. Din anul 1980, concursurile de business planuri se bucură de o răspândire din ce în ce mai activă, organizate de instituţii guvernamentale, marile corporaţii, cât şi de marile centre universitare din Wharton, Yale, Harvard, Stanford, Massachusetts, Ivey, Oxford, Cambridge

Asociaţia Naţională a Tinerilor Manageri din Moldova (ANTiM) este o organizaţie nonguvernamentală, ce activează din anul 1997. ANTiM are drept scop susţinerea şi dezvoltarea spiritului managerial al tinerilor din Republica Moldova. Proiectele ANTiM sunt orientate spre stimularea iniţiativei tinerilor în autoangajare şi autorealizare, creării propriilor întreprinderi, stimulării creativităţii tinerilor,  astfel contribuind la dezvoltarea mediului economic local.