5 reguli privind apelurile „la rece”
Sigur ca nici unuia dintre voi, dragi cititori, nu-i place când vă sună la telefon oameni necunoscuți și încep să vă propună să cumpărați ceva.
Din inimă - 2: Diavolul alege „Prada”
În Moldova a demarat cea de-a doua etapă a campaniei de susținere a producătorului autohton “Din inimă. Branduri din Moldova”.
Despre un meşter unic din Moldova
În filme deseori poţi auzi fraza: „Sensei, învaţi-mă!”. Şi dacă aşa ceva ar fi posibil în business? Nu se au în vedere procesele ce ţin de afaceri, care sunt studiate în toată lumea şi la fiecare colţ, ci fineţea tehnologiei, care va conferi produsului obţinut avantaje reale şi nu avantaje de marketing.
Este real să devii tânăr şi cu perspectivă
Recent, revista noastră a efectuat un sondaj printre cititori privind motivele pentru care oamenii decid să lanseze o afacere proprie. Majoritatea respondenţilor (aproape 40%) au răspuns că din cauza că nu doresc să lucreze pentru cineva.
Aromagia afacerilor: influența sunetului, mirosului și culorii asupra vânzărilor
Puțini au auzit despre o astfel de noțiune în afaceri, cum e neuromarketingul.
Doriţi să avansaţi? Începeţi să vă dezvoltaţi!
Pentru majoritatea covîrşitoare a angajaţilor este extrem de dificil să abordeze problema majorării salariului. De ce?
Șapte pași către succes
Mulți se plâng de soartă rea, de lipsa unor cunoscuți buni și "cumetri" bogați care i-ar ajuta să avanseze pe scară ierarhică, să câștige mulți bani și să devină persoane de succes. Cu toate acestea, există milioane de exemple în care oamenii au crescut și s-au ridicat de sine stătător.
ODIMM va facilita accesul la credite
Organizaţia pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (ODIMM) a organizat seminarul “Oportunităţi şi dificultăţi în finanţarea Intreprinderilor Mici şi Mijlocii”.
Creștem vânzările – etalând corect mărfurile
Dacă schimbăm locul termenilor, suma se schimbă – iată motto-ul unei etalări competente a mărfurilor în vitrinele magazinelor. Si, fără a cheltui bani, orice magazin va avea mai mult profit, e destul doar să fie etalate corect și competent mărfurile pe rafturi.
Când tortul devine Cadou
Odată cu apariția şi dezvoltarea rețelelor comerciale, piața produselor de patiserie a suferit schimbări esențiale. Rețelele de comerţ practic au acaparat segmentul “Torturi și prăjituri din categoria prețurilor medii (6-12 lei pentru 100 g)”.