Ecologia cu livrarea la domiciliu
Antreprenor vestit din Moldova Mircea Baciu, răspunzînd în noiembrie anului trecut la întrebările jurnalului nostru, a numit una din orientări de afaceri cu perspectivă livrarea la domiciliu a produselor ”curate”, crescute în găspodăriile casnice.
SANIN îi va educa pe designerii ambalajului
În cadrul expoziției specializate Package. Depot 2013 compania moldovenească SANIN a realizat un seminar pe tema ”Ambalajul vânzător. Primul seminar despre ambalaje ca metodă de comunicare”.
Fiting a încheiat contractul cu IKEA
Fiting SA, uzina mecanică de ștanțare din Ocnița, care face parte din grupul de companii Orvento, la sfârșitul anului trecut a semnat contractul de colaborare cu întreprinderea suedeză IKEA. Obiectul contractului a fost elaborarea rafturilor din oțel galvanizat pentru afacerile mici și mijlocii.
Particularitățile clasificării
Cum de mărit vânzările unui produs, execuția căruia este bine-reglementată? Una din metode: de a-l completa și de a-l transfera în altă categorie asemănătoare.
Câte o capsulă după masă
Amatorii de cafea, preparată din boabe, glumesc: ”Cafeaua solubilă – este o cale dreaptă spre berea fără alcool”. Dar, în fiecare glumă este doar o parte din glumă. Este imposibil de imaginat că într-un oficiu european secretara ar fi întrebat participanții conferinței: ”Câte lingure de Nescafe aveți nevoie?”
Mierea din farmacie
Moldova – este țara meliferă. Apicultorii băștinași dispun de câteva posibilități de a realiza produsul achiziționat.
Setul pentru amator de focuri
Compania moldovenească Laspi-Prod din anul 2005 se ocupă cu producerea cărbunelor de lemn.
Totul a început de la o maimuță
Odată cu venirea lunii mai în parcurile din Chișinău, zonele de odihnă, intersecțiile, iar câteodată și pe marginile drumurilor, în locurile aglomerate înfloresc construcții colorate gonflabile – trambuline. Și este destul de straniu faptul că cinci-șase ani în urmă astfel de metodă de distracție pentru copiii din Moldova era exotică.
Un bar englez pentru mini-trageri
Tot mai des în Moldova au început să apară localuri, care conțin un anumit ”caracter de divertisment”, capabil nu numai să bucure clienții, dar și să ofere afacerii un anumit farmec. Unul din acestea este o nou-deschisă cafenea Darts-Club.
5 cauze false ale vânzărilor nereușite
Sau «De ce majoritatea proprietarilor de afaceri se află într-o criză permanentă».